Twoja firma ma siedzibę w Poznaniu lub okolicach i właśnie tam świadczysz usługi lub prowadzisz sprzedaż stacjonarną? Chcesz pozyskiwać nowych klientów, którzy będą trafiać do Twojego sklepu lub salonu usługowego przez stronę internetową? W takim razie przyszedł czas na pozycjonowanie lokalne w Poznaniu. Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie stron w Poznaniu i jakie przyniesie korzyści Twojemu biznesowi, a także przekonaj się, że warto pozycjonować stronę w Poznaniu z Agencją SEO KWISS.
Pozycjonowanie stron w Poznaniu – na czym polega?
Pozycjonowanie stron w Poznaniu nie różni się znacząco od ogólnego SEO. Zasadniczą różnicą jest pozycjonowanie strony przede wszystkim na frazy kluczowe zawierające określenie lokalizacji. Łączą one w sobie np. nazwę usługi i lokalizację. W zależności od sprofilowania biznesu i celów, jakie chce się osiągać, strony można pozycjonować lokalnie na miasto Poznań, dzielnice miasta bądź województwo wielkopolskie.
Przykładowe frazy lokalne dla firm z Poznania i okolic to m.in. elektryk samochodowy Poznań, fryzjer damski Rataje, skup złomu wielkopolskie itp.
Dodatkowym działaniem dla SEO w Poznaniu jest stworzenie wizytówki Google Moja Firma. Pozwala ona umieścić firmę na Google Maps, co ułatwia klientom dotarcie do sklepu lub punktu usługowego.

Działania SEO w pozycjonowaniu lokalnym dla Poznania
Pozycjonowanie sklepów internetowych w Poznaniu zawsze zaczynamy od audytu SEO, czyli szczegółowej analizy tych elementów strony, które weryfikowane są przez roboty indeksujące. Na podstawie wyników audytu jesteśmy w stanie znaleźć obszary wymagające optymalizacji i podjąć właściwe działania. Jakie działania SEO podejmuje się podczas pozycjonowania stron w Poznaniu?
- SEO techniczne – optymalizacja wszystkich technicznych elementów strony, które są weryfikowane przez algorytmy wyszukiwarek. Działania te obejmują m.in. dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, usunięcie błędów, wdrażanie zmian w kodzie, optymalizację meta tagów czy poprawę bezpieczeństwa korzystania z serwisu.
- Content marketing – na Twojej stronie znajdzie się treść adekwatna do jej tematyki i zawartości, nasycona frazami lokalnymi oraz frazami sprzedażowymi (z tzw. długiego ogona), które będą pochodzić z analizy fraz kluczowych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi SEO.
- Link-building – pozyskiwanie linków prowadzących do strony z zewnętrznych portali. Można umieszczać je m.in. w artykułach sponsorowanych, komentarzach pod wpisami, na forach internetowych bądź na profilach w social media.
Zamów bezpłatną analizę Twojego sklepu w 48h!
Czy SEO w Poznaniu jest dla Ciebie?
Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie www w Poznaniu to usługa dla Ciebie? Z pozycjonowania lokalnego najczęściej korzystają takie biznesy, jak:
- stacjonarne sklepy specjalistyczne;
- firmy usługowe z różnych branż;
- gabinety medyczne oraz z branży beauty;
- restauracje i hotele;
- firmy świadczące usługi z dojazdem do klienta, np. firmy remontowe lub specjaliści, tacy jak hydraulicy, elektrycy itp.

Pozycjonowanie lokalne w Poznaniu – dlaczego warto?
Klientów warto szukać przede wszystkim tam, gdzie oni faktycznie są. Jeśli Twój biznes to np. salon kosmetyczny, gabinet stomatologiczny lub usługi krawieckie, to logicznym jest, że Twoimi klientami będą przede wszystkim osoby mieszkające w okolicy. Nikt nie będzie jechał do krawca z Wrocławia do Poznania. Dlatego skuteczne spozycjonowanie strony na frazy ogólne, np. krawiec, usługi krawieckie, choć będzie wyglądać świetnie w raporcie, to w rzeczywistości nie przyniesie Ci żadnych korzyści. I właśnie to jest powodem, dla którego lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu to znacznie korzystniejszy wybór niż pozycjonowanie ogólne.
Ponadto dzięki pozycjonowaniu lokalnemu w Poznaniu unikasz konkurencji z dużymi graczami, np. sieciami sklepów czy firm usługowych, których strony wyświetlają się na wysokich pozycjach na frazy ogólne. Pozycjonując stronę na frazy lokalne, możesz wyświetlać się na topowych pozycjach, wyprzedzając rynkowych potentatów, dla których korzystniejsze jest pozycjonowanie stron na frazy ogólne.
Pozycjonowanie stron w Poznaniu – korzyści
Pozycjonowanie lokalne w Poznaniu przyniesie Twojej firmie liczne korzyści, do których należą m.in.:
- wyższe pozycje strony w wynikach wyszukiwania na zapytania zawierające frazy lokalne;
- lepsza widoczność strony na frazy lokalne określające lokalizację w Poznaniu, danej dzielnicy miasta bądź województwem wielkopolskim;
- zwiększony ruch na stronie, którego następstwem mogą być zwiększona sprzedaż online bądź większa liczba odwiedzin w stacjonarnym punkcie biznesu;
- lepsza rozpoznawalność marki w regionie;
- widoczność firmy na Mapach Google;
- zdobycie zaufania lokalnych klientów.

KWISS – Agencja SEO Poznań – spozycjonujemy Twój biznes
Chcesz pozyskać większą liczbę klientów swojego biznesu w Poznaniu dzięki stronie internetowej? Specjaliści z Agencji SEO KWISS posiadają bogate doświadczenie w lokalnym pozycjonowaniu stron internetowych. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swojej firmie, a my dokonamy szczegółowej analizy konkurencji oraz potencjału Twojej strony www, a następnie podejmiemy działania SEO, dzięki którym serwis będzie lepiej widoczny na frazy lokalne, wyświetli się na wyższych pozycjach i pozwoli wygenerować większy ruch na stronie.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
