Prowadzisz swoją firmę w Katowicach i kierujesz ofertę przede wszystkim do lokalnych klientów? Pomożemy Ci ich pozyskać! Pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach to sposób na poprawę widoczności strony w sieci, co przekłada się na pozyskanie nowych grup klientów i zwiększenie sprzedaży. Zapoznaj się z działaniami, jakie prowadzimy w ramach lokalnego SEO w Katowicach i przekonaj się, jak dużo zyska dzięki nim cały Twój biznes.
W ramach pozycjonowania w Katowicach zoptymalizujemy techniczną warstwę Twojego serwisu www, tak aby stał się bardziej przyjazny dla użytkowników i lepiej oceniany przez algorytmy wyszukiwarek. Podejmiemy się realizacji kampanii content marketingowej oraz zbudujemy sieć wartościowych linków, prowadzących do Twojej strony z zewnętrznych portali. Skuteczne pozycjonowanie lokalne w Katowicach wymaga także utworzenia i prowadzenia wizytówki Google Moja Firma. Łącząc wszystkie działania, podniesiemy skuteczność Twojej strony internetowej.
Pozycjonowanie stron w Katowicach – krótki opis działań z zakresu lokalnego SEO
Lokalnego pozycjonowanie stron www w Katowicach to działania, które mają na celu poprawę widoczności stron i osiąganie przez nie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania na zapytania internautów zawierające lokalne frazy kluczowe, tj. określające lokalizację (np. miasto, dzielnica, województwo). Przykładowymi słowami kluczowymi, jakie wykorzystuje się w lokalnym SEO w Katowicach, mogą być:
- studio tatuażu Katowice;
- fryzjer damski Katowice Nikiszowiec / fryzjer damski Nikiszowiec;
- tor kartingowy śląskie
- itp.
Pozycjonowanie lokalne w Katowicach w wielu obszarach pokrywa się z ogólnym SEO. Różnicę stanowi przede wszystkim wykorzystanie lokalnych fraz kluczowych. Ponadto należy mądrze wybierać portale, na których publikuje się treści celem pozyskania linków. Powinny być to lokalne strony, odwiedzane przez okolicznych mieszkańców, bądź serwisy branżowe. Ponadto istotnym elementem jest lokalnego SEO w Katowicach jest utworzenie i prowadzenie wizytówki Google Moja Firma, która jest bardzo wartościowym narzędziem w kontekście pozyskiwania klientów z okolicy.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
SEO Katowice – czy pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie?
Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego biznesu? Działania z zakresu SEO mogą pomóc tak naprawdę każdej firmie w poszukiwaniu nowych klientów. Wśród biznesów, które praktycznie nie mogą obejść się bez pozycjonowania, znajdują się m.in.:
- specjaliści zawodów technicznych świadczący usługi z dojazdem, np. hydraulicy, elektrycy, firmy świadczące usługi remontowe;
- firmy świadczące usługi techniczne na miejscu, np. szewcy, ślusarze, warsztaty samochodowe, krawcy, serwisy sprzętu elektronicznego;
- sklepy specjalistyczne, np. sklepy ze sprzętem elektronicznym, sklepy medyczne, sklepy z żywnością ekologiczną, sklepy budowlane, ogrodnicze itp.;
- podmioty z branży turystycznej, np. hotele, hostele, kempingi, agroturystyka, biura podróży, atrakcje turystyczne;
- lokale gastronomiczne, np. restauracje, bary, sale bankietowe i weselne, garmażerka, catering;
- placówki medyczne, np. prywatne kliniki, przychodnie, gabinety specjalistyczne, stomatolodzy, ortodonci;
- branża beauty, m.in. salony fryzjerskie, studia kosmetyczne, salony tatuażu i piercingu, solaria, SPA;
- zakłady produkcji przemysłowej, szukające rynku zbytu przede wszystkim wśród lokalnych przedsiębiorstw;
- usługi komunalne lub obsługa nieruchomości, np. wywóz odpadów, malowanie elewacji i dachów, instalacja systemów bezpieczeństwa;
- usługi doradcze, np. pomoc prawna, agenci ubezpieczeniowi, doradcy finansowi;
- edukacja, np. szkolenia i kursy online, prywatne placówki edukacyjne, kursy zawodowe, korepetytorzy itp.
Powyżej przytoczyliśmy tylko przykłady firm, które pozycjonują swoje strony internetowe, zyskując w ten sposób lepszą widoczność i większy ruch, które przekładają się na większą sprzedaż. Jeśli działasz w jakiejkolwiek branży i widzisz potencjał do tego, aby zyskać dzięki pozycjonowaniu lokalnemu w Katowicach, już teraz skontaktuj się z nami i zacznij prowadzić działania z zakresu lokalnego SEO.
Poznaj działania z zakresu lokalnego SEO w Katowicach
Pozycjonowanie lokalne stron w Katowicach przebiega bardzo podobnie jak ogólne SEO. Zanim zaczniemy prowadzić jakiekolwiek działania dla naszych Klientów, w pierwszej kolejności przeprowadzamy rzetelny i dokładny audyt SEO. Jest to dogłębna analiza strony pod kątem wszystkich czynników, które mają znaczenie dla pozycjonowania. Dopiero na podstawie wniosków zawartych w raporcie z audytu jesteśmy w stanie opracować skuteczną strategię SEO, uwzględniając potencjał strony, znajdujące się na niej błędy czy historię wcześniejszych działań. Bez audytu SEO wszelkie działania byłyby prowadzone na chybił-trafił, co nie pozwalałoby osiągać oczekiwanych rezultatów.
Optymalizacja techniczna strony
Ten zakres działań obejmuje optymalizację technicznych elementów strony www, które wpływają na to, jak oceniana jest ona przez roboty indeksujące wyszukiwarek. Prowadząc optymalizację techniczną z zakresu lokalnego SEO w Katowicach, zajmujemy się m.in.:
- podniesieniem bezpieczeństwa korzystania ze strony;
- wdrożeniem rozwiązaniem pomagającym algorytmom lepiej zrozumieć serwis i indeksować najistotniejsze podstrony (np. plik robots.txt, mapa strony, dane strukturalne);
- skróceniem czasu ładowania się serwisu;
- rozwiązaniem problemu duplikacji treści, np. poprzez wdrożenie przekierowań czy kanonicznych adresów URL;
- opracowaniem przyjaznych adresów URL;
- optymalizacją meta tagów;
- stworzeniem responsywnej wersji strony (dostosowanej do ekranów różnych urządzeń, np. PC czy urządzeń mobilnych);
- optymalizacją ścieżki zakupowej.
Techniczna optymalizacja strony to podstawa działań SEO. Bez niej kolejne działania mogą okazać się nieskuteczne.
Content marketing
Content marketing, czyli marketing treści, to działania polegające na umieszczeniu na stronie tekstów nasyconych lokalnymi frazami kluczowymi. Frazy muszą pochodzić z fachowej analizy, przeprowadzonej z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi SEO, dzięki którym jesteśmy w stanie znaleźć frazy wpisywane przez internautów w wyszukiwarkach internetowych.
Treści powinny być nie tylko zoptymalizowane pod kątem SEO, ale też wartościowe dla użytkowników serwisu. Język korzyści powinien przedstawiać ofertę w jak najlepszym świetle, ale rzeczowe informacje pomagać w dokonaniu jak najkorzystniejszego wyboru zakupowego. Wśród treści tworzonych na strony znajdują się m.in. opisy kategorii produktowych, opisy produktów czy wpisy poradnikowe w sekcji blogowej.
Link-building
Link-building to działania mające na celu zbudowanie sieci linków, które prowadzą do strony z zewnętrznych portali. Wartościowe linki, tzn. takie, które pochodzą z często odwiedzanych i dobrze ocenianych przez wyszukiwarki serwisów, wzmacniają SEO naszej strony, a także generują ruch z różnych źródeł. W celu pozyskania linków najczęściej publikuje się artykuły sponsorowane na tematycznych lub lokalnych portalach, jednak nie należy zaniedbywać także linków pochodzących z komentarzy pod artykułami czy wpisami blogowymi, postów na forach internetowych czy profilach w mediach społecznościowych.
Link-building obejmuje też linkowanie wewnętrzne, czyli likowanie pomiędzy poszczególnymi podstronami w naszym serwisie. Ma to duże znaczenie zarówno dla użytkowników, którym pomaga w efektywnym nawigowaniu po stronie (np. pomiędzy pokrewnymi kategoriami produktowymi czy wpisami poradnikowymi i stronami ofertowymi), a także dla robotów indeksujących, które dzięki linkom szybciej trafiają na strony, na których indeksacji zależy nam najbardziej.
Wizytówka Google Moja Firma
Wizytówka Google Moja Firma to darmowe narzędzie od Google, które daje mnóstwo możliwości lokalnym firmom, dlatego jest w zasadzie nieodzownym elementem pozycjonowania w Katowicach. Dzięki niemu możesz:
- zbierać opinie i oceny użytkowników, które są bardzo ważnym czynnikiem uwiarygadniającym Twoją firmę w oczach potencjalnych klientów;
- udzielać kluczowych informacji o swojej działalności, np. opisać profil działalności, ofertę, podać dane adresowe i kontaktowe, a także godziny otwarcia czy inne informacje;
- odpowiadać na pytania potencjalnych klientów;
- umieścić znacznik firmy na Mapach Google, co pomaga odnaleźć stacjonarną siedzibę klientom i partnerom biznesowym.
Wizytówka Google Moja Firma jest bardzo przydatnym narzędziem, które uzupełnia działania SEO w Katowicach. To właśnie dzięki niej na Twoją stronę może trafić wielu okolicznych klientów Twojego biznesu, dlatego nie warto z niej rezygnować.
SEO Katowice – korzyści dla Twojej firmy
Zastanawiasz się, dlaczego proponujemy Ci rozwiązania z zakresu lokalnego pozycjonowania stron www w Katowicach, a nie ogólne SEO? To proste! Jeśli Twój biznes działa na lokalnym rynku, to klientów warto szukać właśnie na nim. Nawet pozycja w TOP1 wyników wyszukiwania na zapytania zawierające frazy ogólne nie przyniesie Ci żadnych wymiernych korzyści, jeśli wyświetli się użytkownikom w innych częściach kraju (odpowiedz sobie na pytanie – czy klient z Olsztyna przyjedzie do krawca w Katowicach, żeby skrócić spodnie? 😉 – no właśnie!).
Lokalne SEO w Katowicach jest zatem sposobem na uniknięcie konkurencji z dużymi graczami, np. ogólnopolskimi sieciami sklepów czy firm usługowych, które pozycjonują się na frazy ogólne.
Ponadto pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach przyczyni się do zwiększenia sprzedaży poprzez pośrednie korzyści, które do tego prowadzą. Należą do nich:
- widoczność strony na większą liczbę fraz kluczowych zawierających lokalizację;
- wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnego;
- zwiększony ruch na stronie;
- większe zaufanie do Twojej marki;
- lepszą rozpoznawalność marki.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Pozycjonowanie stron www Katowice – ile to kosztuje?
Cena pozycjonowania stron internetowych w Katowicach zależy od kilku czynników. Przede wszystkim znaczenie ma rodzaj i wielkość serwisu – rozbudowane sklepy internetowe wymagają więcej pracy niż mniejsze serwisy ofertowe. Na całkowity koszt SEO wpłyną także zakładane budżety na content marketing czy link-building.
Jeśli chcesz dokładnie poznać wpływ poszczególnych działań na koszty SEO, zapoznaj się z wpisami na naszym blogu:
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Audyt SEO
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Optymalizacja SEO
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Content marketing
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Link-building
Skontaktuj się z nami, opowiedz o swojej firmie, a my przedstawimy Ci wstępną wycenę działań z zakresu lokalnego SEO w Katowicach.
SEO Katowice – pozycjonuj się lokalnie z Agencją SEO KWISS
Pozwól nam wykorzystać potencjał Twojej strony internetowej, która dzięki pozycjonowaniu wreszcie będzie mogła przynosić korzyści całej Twojej firmie. Lepsza widoczność strony, wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnego i zwiększony ruch na stronie stopniowo będą przyczyniać się do poprawy wskaźników sprzedaży.
Powierz pozycjonowanie stron w Katowicach Agencji SEO KWISS i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać dzięki lokalnemu SEO.