Prowadzisz lokalnie działalność gospodarczą na terenie Wrocławia? Promuj się w swoim bezpośrednim otoczeniu i wybierz pozycjonowanie lokalne. Wrocław jest miastem nowoczesnym, pełnym otwartych ludzi – mieszkańców, turystów czy przyjeżdżających do stolicy Dolnego Śląska artystów, biznesmenów i polityków. Możesz korzystać z przypływu nowych klientów dzięki postawieniu na pozycjonowanie we Wrocławiu. Jak to zrobić? Zdaj się na wiedzę i doświadczenie oraz umiejętności ekspertów w zakresie SEO. Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie stron we Wrocławiu i w całym województwie dzięki Agencji SEO KWISS.
Pozycjonowanie we Wrocławiu obejmuje szeroki zakres działań w obszarze lokalnego SEO. W celu jak najskuteczniejszego pozycjonowania strony www na Wrocław i okolice podejmujemy się technicznej optymalizacji serwisu, działań w zakresie SEO on-site i SEO off-site, a także marketingu treści i link-buildingu. Na niniejszej stronie tłumaczymy, na czym dokładnie polega pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu i jaki korzyści przynosi nie tylko dla samej strony www, ale dla całego Twojego biznesu.
Pozycjonowanie stron we Wrocławiu – czym różni się od ogólnego SEO?
Lokalne działania SEO przynieść mogą w stosunkowo krótkim czasie pozytywne efekty w postaci napływu nowych klientów z okolicy. Pozycjonowanie stron www we Wrocławiu obejmuje działania polegające głównie na poprawie widoczności Twojej strony internetowej pod względem wybranych fraz kluczowych. W przypadku takich witryn i SEO lokalnego keywords zawierają nazwę miasta, dzielnicy lub województwa, np.:
- fraza kluczowa + Wrocław,
- fraza kluczowa + Biskupin,
- fraza kluczowa + dolnośląskie.
Nie ma większych różnic pomiędzy pozycjonowaniem stron lokalnie we Wrocławiu i pozycjonowaniem globalnym.
Pozycjonowanie lokalne dla wrocławskich firm w Agencji SEO KWISS zawsze rozpoczyna się od audytu SEO. Przynosi on nam odpowiedzi na ważne pytania dotyczące danej strony i konkurencji. Możemy wykryć ewentualne błędy w strukturze serwisu i kodzie, a następnie zoptymalizować ją.
Pozycjonowanie lokalne stron Wrocław w skrócie
Dla zwiększenia skuteczności pracy SEO wymagać będzie podjęcia czynności, jakie związane są centralnie z kwestią pozycjonowania lokalnego. Polegać to może na stworzeniu wizytówki Google Moja Firma, ale nie tylko. Prócz tego koniecznie należy podjąć pracę w zakresie podstawowych działań w obszarze pozycjonowania stron www we Wrocławiu.
- Optymalizacja SEO, czyli jedno z działań on-site (wewnątrz struktury serwisu). Wymaga naprawienia błędów i zoptymalizowanie wiele technicznych elementów strony w taki sposób, aby były dobrze oceniane przez roboty indeksujące wyszukiwarek oraz sprawiały, że korzystanie z serwisu będzie łatwiejsze i przystępniejsze dla użytkowników.
- Content marketing, czyli wartościowa, niosąca ze sobą mnóstwo merytoryki treść, która powinna znaleźć się na wszystkich istotnych pod kątem pozycjonowania podstronach serwisu. Aby pozycjonowanie mogło być skuteczne, treść musi być nasycona odpowiednią liczbą fraz kluczowych (w tym przypadku fraz lokalnych), które z kolei muszą pochodzić z fachowej analizy z wykorzystanie profesjonalnych narzędzi SEO.
- Link-building, czyli budowanie sieci wartościowych linków, które prowadzą do Twoje strony z zewnętrznych portali. W ten sposób wzmacniamy lokalne SEO we Wrocławiu, a także pozyskujemy ruch z różnych źródeł. Link-building to działanie z zakresu SEO off-site (poza strukturą serwisu).
- Wizytówka Google Moja Firma, czyli element dodatkowy, ale kluczowy dla pozycjonowania lokalnego we Wrocławiu. Daje one niezwykle dużo możliwości, m.in. pozwala umieścić znacznik firmy na Mapach Google.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu – kto na tym skorzysta?
Prowadząc lokalny biznes we Wrocławiu, okolicy miasta lub w województwie dolnośląskim, możesz chcieć dotrzeć przede wszystkim do okolicznych mieszkańców. Będzie to łatwiejsze, jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu. Wykorzystanie fraz lokalnych w wielu przypadkach daje wymierne rezultaty, na dodatek w dość krótkim czasie. Na ten rodzaj działań SEO we Wrocławiu powinni zdecydować się między innymi tacy przedsiębiorcy, jak:
- specjaliści wykonujący zawody techniczne, świadczący usługi z dojazdem do klienta, np. elektrycy czy hydraulicy;
- hotele, hostele, kempingi, gospodarstwa agroturystyczne;
- restauracje i bary;
- stacjonarne sklepy branżowe, np. specjalistyczne sklepy ze zdrową żywnością, sklepy motoryzacyjne, sklepy z osprzętem elektronicznym, sklepy medyczne itp.;
- warsztaty i zakłady świadczące usługi na miejscu, np. serwisy komputerowe, mechanicy samochodowi, zakłady krawieckie, ślusarskie, pralnie itp.;
- centra medyczne, m.in. prywatne kliniki, przychodnie specjalistyczne lub ogólne;
- salony działające w branży beauty, np. salony fryzjerskie, kosmetyczne, solaria, studia piercingu i tatuażu;
- doradcy prawni, finansowi czy ubezpieczeniowi;
- firmy świadczące pomoc zawodową i naukową, m.in. prowadzące kursy zawodowe, szkolenia, korepetycje;
- zakłady przemysłowe szukające zbytu przede wszystkim na rynkach lokalnych;
- firmy świadczące usługi komunalne, np. wywóz odpadów czy serwis porządkowy.
To tylko garść przykładów biznesów, które mogą zacząć odnotowywać liczne korzyści z prowadzenia lokalnego SEO we Wrocławiu. Tak naprawdę każda firma, reprezentująca dowolną branżę, która świadczy usługi lub prowadzi handel lokalnie, może zacząć pozycjonować swoją stronę.
Biznes prowadzony we Wrocławiu będzie wymagać podjęcia lokalnego pozycjonowania strony internetowej. Daj się poznać potencjalnym klientom z Twojego regionu! Pozycjonując się w ten sposób, nie musisz stawać do konkurencji z dużymi firmami, których serwisy wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania na frazy ogólne. Lepsze efekty dla Twojego biznesu uzyskamy, jeśli pozycjonowanie we Wrocławiu będzie wykorzystywało np. frazę „fryzjer Wrocław” zamiast samo słowo kluczowe „fryzjer”.
Lokalne SEO we Wrocławiu krok po kroku
Widzisz potencjał w lokalnym pozycjonowaniu strony www we Wrocławiu? W takim razie zapoznaj się z bardziej szczegółowym opisem poszczególnych obszarów działań i przekonaj się, jakie płyną z nich korzyści.
Stworzenie wizytówki Google
Pierwszym krokiem przy pozycjonowaniu stron we Wrocławiu będzie stworzenie wizytówki Google Moja Firma. Pozwoli ona na pozyskiwanie w jeszcze szerszym zakresie lokalnych klientów z Wrocławia i najbliższej okolicy. Wizytówka Google sprawi, że Twoja firma będzie widoczna na mapach Google. Ułatwi to obecnym i potencjalnym klientom dotarcie do niej – jest to szczególnie istotne dla firm, które świadczą swoje usługi lub sprzedają produkty stacjonarnie.
Widoczność firmy na Google Maps to flagowa korzyść z prowadzenia wizytówki Google Moja Firma, jednakże na tym się nie kończy. Profil Firmy Google prowadzony w ramach lokalnego SEO we Wrocławiu pozwala też na:
- zbieranie ocen i opinii od zweryfikowanych klientów;
- odpowiadanie na pytania klientów potencjalnie zainteresowanych ofertą;
- udzielanie informacji o działalności firmy, np. podanie danych adresowych i kontaktowych, godzin otwarcia czy przedstawienie ogólnego profilu działalności.
W niektórych branżach wizytówka Google Moja Firma może być pierwszym wyborem internautów, którzy wyszukują lokalnych firm. Taki stan rzeczy ma miejsce choćby w gastronomii i hotelarstwie – w celu znalezienia miejsc noclegowych lub dobrej restauracji turyści korzystają z Google Maps, sprawdzając lokalizację, zdjęcia oraz opinie dotychczasowych klientów.
Optymalizacja SEO
Przejdźmy do technicznych kwestii ważnych dla skutecznego pozycjonowania stron internetowych we Wrocławiu. Działania te polegają m.in.na:
- dokonaniu optymalizacji meta tagów;
- dopasowaniu strony pod kątem przeglądania niej na urządzeniach mobilnych;
- wyeliminowaniu błędów technicznych;
- poprawie bezpieczeństwa korzystania z serwisu;
- ułatwieniu robotom wyszukiwarek trafienia na najistotniejsze w kontekście indeksowania strony;
- wyeliminowaniu problemy duplikacji treści;
- uproszczeniu ścieżki zakupowej;
- skróceniu czasu ładowania strony.
Optymalizacja techniczna jest podstawą w lokalnym pozycjonowaniu stron we Wrocławiu. Bez wdrożenia istotnych zmian i naprawy błędów pozostałe działania lokalnego SEO najpewniej nie będą przynosić oczekiwanych rezultatów.
Content marketing
Content marketing to wykorzystanie wysokiej jakości treści, która pomaga zarówno w pozycjonowaniu strony, jak i oddziałuje perswazyjnie na odbiorcę, nakłaniając do zakupu i budując zaufanie do Twojej marki. Treść musi oczywiście być nasycona odpowiednimi frazami kluczowymi, wybranymi na podstawie analizy wykonanej z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi.
W ramach pozycjonowania stron www we Wrocławiu utworzymy sekcję blogową z jakościowymi i merytorycznymi treściami. Blog sklepu czy strony firmowej danego podmiotu we Wrocławiu będzie pomagać w kreowaniu Twojego wizerunku jako eksperta w branży, w której funkcjonujesz. Ponadto blog jest bardzo pomocny w linkowaniu wewnętrznym, które umożliwia bezpośrednie przejście z poradnika czy rankingu produktów do stron ofertowych.
Kolejnym działaniem content marketingowym przy pozycjonowaniu sklepów we Wrocławiu w sieci internetowej będzie optymalizacja wewnętrznego linkowania, co pomoże internautom w swobodnym przechodzeniu z jednej podstrony na drugą, bez opuszczania serwisu. To także dobry sposób na indeksowanie przez roboty Google tych stron, na których najbardziej Ci zależy.
Link-building
Jest to jedno z ważniejszych działań, które umożliwia generowanie ruchu z zewnątrz, a także wzmacnia SEO strony. Skuteczne, dające pożądane efekty pozycjonowanie lokalne stron we Wrocławiu lub w województwie dolnośląskim wymaga budowania sieci linków, które prowadzą do Twojej strony z zewnętrznych portali. Im częściej odwiedzane przez internautów będą serwisy, na których zamieszczamy publikacje z linkami, tym więcej ruchu mogą wygenerować, a także lepiej wpływają na ocenę serwisu przez algorytmy wyszukiwarek.
Linki można pozyskiwać m.in. z artykułów sponsorowanych, postów na forach internetowych, sekcji komentarzy pod artykułami oraz profili w mediach społecznościowych.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Pozycjonowanie stron we Wrocławiu – korzyści
Zastanawiasz się, dlaczego pozycjonowanie stron www we Wrocławiu może być dla Ciebie dobrym wyborem? Dzięki lokalnym działaniom SEO we Wrocławiu zyskasz:
- wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnego;
- zwiększenie i polepszenie widoczności strony na frazy związane z Wrocławiem i województwem dolnośląskim;
- zwiększenie rozpoznawalności swojej marki;
- pożądane kształtowanie wizerunku marki;
- zwiększony ruch na stronie;
- zaufanie szerokiej bazy klientów.
Wskazane korzyści z pozycjonowania stron we Wrocławiu w skali lokalnej mogą prowadzić do zwiększenia sprzedaży za pośrednictwem nie tylko kanałów zdalnych, ale i w stacjonarnym punkcie handlowym czy usługowym.
Pozycjonowanie Wrocław – ile to kosztuje?
Na koszty pozycjonowania stron we Wrocławiu wpływa wiele czynników, w tym rodzaj i wielkość strony, jej zastana kondycja czy zakres prowadzonych działań. Aby poznać wycenę, skontaktuj się z nami, przedstaw nam swoją firmę, opowiedz o konkurencji i swoich oczekiwaniach. W poniższych wpisach blogowych tłumaczymy, jak poszczególne elementy SEO wpływają na koszty pozycjonowania www we Wrocławiu.
Agencja SEO Wrocław – zapraszamy do współpracy!
Interesuje Cię pozycjonowanie SEO we Wrocławiu? Potrzebujesz wypozycjonować swoją stronę internetową na frazy lokalne, związane z Wrocławiem, jego dzielnicami czy województwem dolnośląskim? Nasza agencja SEO ma duże doświadczenie w tym zakresie. Opowiedz nam o tym, czym zajmujesz się zawodowo, a my dopasujemy do Ciebie optymalne działania z zakresu pozycjonowania lokalnego, dzięki czemu zwiększysz przewagę konkurencyjną na wrocławskim rynku.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.