Zasięg usług Twojej firmy ograniczony jest do Warszawy i okolic? Zależy Ci przede wszystkim na pozyskaniu klientów, którzy mieszkają na tym obszarze? Chcesz, aby jak najwięcej osób z Warszawy, zainteresowanych produktami lub usługami z Twojej branży, trafiło właśnie do Ciebie? W osiągnięciu tego celu pomoże Ci pozycjonowanie stron www w Warszawie. Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie lokalne w Warszawie i przekonaj się, dlaczego warto skorzystać z usług Agencji SEO KWISS.
Pozycjonowanie stron w Warszawie – na czym polega?
Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie obejmuje działania SEO, dzięki którym Twoja strona www będzie wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania na zapytania internautów, zawierające słowa kluczowe określające lokalizację, np.:
- słowo kluczowe + Warszawa;
- słowo kluczowe + Mokotów;
- słowo kluczowe + mazowieckie.
Pozycjonowanie lokalne w Warszawie polega de facto na prowadzeniu takich samych działań, jakie stosuje się przy pozycjonowaniu ogólnym. Zasadnicza różnica polega właśnie na wykorzystywaniu fraz lokalnych.

Pozycjonowanie SEO Warszawa – dla kogo okaże się korzystne?
Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie jest korzystnym rozwiązaniem przede wszystkim dla lokalnych biznesów. Wśród najczęściej pozycjonowanych lokalnie – link stron www znajdują się serwisy należące do:
- fachowców technicznych, świadczących usługi z dojazdem do klienta, np. elektryków, hydraulików czy firm remontowych;
- firm usługowych, świadczących usługi na miejscu, np. serwisów komputerowych, mechaników samochodowych, krawców czy szewców;
- podmiotów z branży hotelarskiej i gastronomicznej, m.in. hoteli, restauracji, firm cateringowych;
- podmiotów medycznych, np. prywatnych przychodni lekarskich lub specjalistycznych;
- gabinetów z branży beauty, m.in. salonów kosmetycznych, zakładów fryzjerskich, solariów itp.;
- sklepów specjalistycznych, np. sklepów medycznych, ze zdrową żywnością, z częściami samochodowymi, budowlanych itp.
Zamów bezpłatną analizę Twojego sklepu w 48h!
Jakie działania obejmuje lokalne SEO w Warszawie?
Pozycjonowanie stron w Warszawie zawsze powinno rozpoczynać się od wykonania szczegółowego audytu SEO, czyli analizy tych elementów strony internetowej, które brane są pod uwagę przez roboty indeksujące wyszukiwarek. Na podstawie wyników audytu dopiero można określić, jakie działania są wymagane, aby osiągać zamierzone efekty (zobacz “Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Audyt SEO“)
Techniczne SEO
Jest to podstawa, która jest niezbędna do tego, aby pozostałe działania SEO mogły przynosić efekty. Należy tu dokonać optymalizacji technicznych elementów strony, które są weryfikowane przez algorytmy wyszukiwarek. Elementy te to m.in. meta tagi, responsywność strony, przekierowania czy pliki pomagające robotom poruszać się po strukturze strony, m.in. robots.txt, mapa strony oraz dane strukturalne.
Content marketing
Działania content marketingowe – link rozpoczynamy od dokonania analizy fraz kluczowych za pomocą specjalistycznych narzędzi SEO. Następnie należy stworzyć wartościową merytorycznie i jednocześnie nasyconą frazami kluczowymi treść. Mowa tu oczywiście o frazach, które internauci z okolicy wpisują w wyszukiwarkę, poszukując usług lub produktów z Twojej branży.
Content marketing w pozycjonowaniu lokalnym w Warszawie to także język korzyści, który ma przekonać użytkowników Twojej strony do dokonania zakupu. W tym celu warto tworzyć rzeczowe opisy produktów i kategorii produktowych, a także sekcję blogową, na której budujemy wizerunek marki jako eksperta w branży, zdobywając tym samym zaufanie klientów.

Link-building
Wewnętrzne linkowanie pomaga użytkownikom strony i robotom indeksującym w sprawnym poruszaniu się po jej strukturze. Natomiast linki zewnętrzne, pozyskiwane m.in. z artykułów sponsorowanych, różnicują źródła ruchu na stronie.
Wizytówka Google Moja Firma
Wizytówka Google Moja Firma to bardzo ważny element pozycjonowania w Warszawie. Jest to bowiem narzędzie, dzięki któremu Twoja firma będzie widoczna na Mapach Google. W efekcie pomoże to pozyskać większą liczbą lokalnych klientów.

Pozycjonowanie lokalne w Warszawie – dlaczego warto?
Lokalne pozycjonowanie SEO w Warszawie jest odpowiedzią na konkretne potrzeby okolicznych firm, które prowadzą swoją działalność na terenie miasta lub w jego okolicach. Wyobraź sobie, że masz zakład fryzjerski na warszawskim Mokotowie i prowadzisz globalne działania SEO. Wówczas Twoja strona może wyświetlać się nawet na najwyższych pozycjach na frazy ogólne, np. fryzjer, fryzjer męski, fryzjer damski itp. Nie przyniesie Ci to jednak żadnych korzyści, jeśli większość zapytań będzie pochodziła od internautów z Krakowa, Wrocławia czy Gdańska. Właśnie dlatego warto pozycjonować się lokalnie.
Skuteczne pozycjonowanie lokalne w Warszawie pozwoli Ci uniknąć konkurencji z największymi firmami, które pozycjonują swoje słowa na frazy ogólne. Tym samym, pozycjonując swoją stronę na lokalne słowa kluczowe, możesz osiągać wyższe pozycje od największych potentatów, który zależy przede wszystkim na widoczności na frazy ogólne.

Pozycjonowanie stron w Warszawie – korzyści
- wyświetlanie się strony na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania na lokalne słowa kluczowe;
- widoczność strony na większą liczbę słów kluczowych określających lokalizację, np. miasto, dzielnicę lub województwo;
- większa świadomość konsumentów o obecności Twojej marki na rynku;
- zdobycie zaufania klientów;
- zwiększony ruch na stronie, który jest warunkiem koniecznym do zwiększenia sprzedaży.
Agencja SEO Warszawa – pozycjonuj z Agencją SEO KWISS
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
