Prowadzisz firmę w Rzeszowie, a Twój rynek zbytu opiera się przede wszystkim na samym mieście i jego okolicach lub na województwie podkarpackim? Chcesz pozyskać większą liczbę okolicznych klientów? Zdecyduj się na pozycjonowanie stron internetowych w Rzeszowie. Sprawdź, jak lokalne SEO w Rzeszowie pomoże Ci pozyskać nowych klientów i jakie korzyści przyniesie to Twojej firmie. Poznaj działania, jakie są niezbędne w ramach lokalnego pozycjonowania stron www w Rzeszowie i przekonaj się, dlaczego warto zacząć współpracę z Agencją SEO KWISS.
Zapoznaj się z poniższą ofertą. Przedstawiamy w niej szeroko zakrojony zakres działań, jakie świadczymy dla wielu naszych klientów, którzy chcą pozycjonować swoje strony lokalnie – z treści dowiesz się, na czym polega techniczna optymalizacja strony, jakie działania prowadzimy w ramach content marketingu, czym jest link-building i jakie specyficzne działania są niezbędne w ramach prowadzenia pozycjonowania lokalnego. Sprawdź i przekonaj się, jak wiele może dać Twojej firmie pozycjonowanie lokalne w Rzeszowie.
Pozycjonowanie stron Rzeszów – czym jest lokalne SEO?
Lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Rzeszowie to szeroko zakrojony zakres działań, które mają doprowadzić do tego, że strona będzie wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania na zapytania zawierające frazy lokalne. Właśnie frazy lokalne stanowią zasadniczą różnicę pomiędzy pozycjonowanie lokalnym a ogólnym SEO. W pozycjonowaniu w Rzeszowie kluczowe jest użycie w treści na stronie fraz określających rodzaj działalności lub część oferty wraz z lokalizacją, np.:
- dentysta Rzeszów;
- fryzjer damski Rzeszów śródmieście;
- wypożyczalnia sprzętu budowlanego podkarpackie;
- itp.
Poza tym pozycjonowanie lokalne polega w zasadzie na prowadzeniu tych samych działań, które wykorzystuje się w ogólnym SEO. Dodatkowym działaniem, które w niektórych branżach może okazać się naprawdę kluczowe dla sukcesu firm, jest utworzenie i prowadzenia wizytówki Google Moja firma. Zanim przejdziemy do szczegółowego omówienia poszczególnych działań z zakresu lokalnego SEO w Rzeszowie oraz płynących z nich korzyści, ogólnie nakreślimy obszary działań pozycjonowania lokalnego.
- Techniczne SEO – czyli optymalizacja tych elementów strony, które są oceniane przez roboty indeksujące wyszukiwarek. Jest to podstawa, bez której pozostałe działania mogą nie przynieść efektów.
- Content marketing – zawiera analizę fraz kluczowych oraz tworzenie treści nasyconych nimi treści na stronę. Ich zadania to pozycjonowanie strony oraz przekonanie klientów do zakupu.
- Link-building – budowanie sieci linków prowadzących do strony z zewnętrznych portali. Wzmacnia SEO oraz pomaga generować ruch z różnych źródeł.
- Wizytówka Google Moja Firma – darmowe narzędzie do Google, które pozwala udzielać wielu informacji na temat działalności i umieścić znacznik firmy na Google Maps.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Pozycjonowanie stron internetowych Rzeszów – jak pomoże rozwinąć Twój biznes?
Pozycjonowanie sklepów w Rzeszowie przyniesie korzyści nie tylko dla samego serwisu www, ale tak naprawdę dla całego Twojego biznesu. Wszystkie opisane poniżej efekty pozycjonowania lokalnego w Rzeszowie sprowadzają się bowiem do zwiększenia sprzedaży. Warunek? Konsekwentne i cierpliwe działania w zakresie lokalnego SEO dla Twojej strony w Rzeszowie. Co zatem możesz osiągnąć, decydując się na pozycjonowanie stron internetowych w Rzeszowie?
- Wyższe pozycje w wynikach za zapytania zawierające frazy lokalne.
- Lepsza widoczność strony na frazy lokalne związane z Rzeszowem i województwem podkarpackim.
- Zwiększony ruch na stronie, który jest koniecznym warunkiem do tego, aby klienci dokonywali zakupów w Twoim sklepie lub umawiali się na korzystanie z usług.
- Lepsza rozpoznawalność marki oraz zwiększone zdobycie zaufania klientów do brandu.
W tym miejscu warto mieć na uwadze to, że konsekwentnie prowadzone lokalne SEO w Rzeszowie może przynosić korzyści w perspektywie długofalowej. Nie tylko Twoja strona na dłużej zagości na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania, ale też marka na dobre wedrze się do świadomości okolicznych klientów.
Jakie działania podejmujemy w ramach pozycjonowania stron Rzeszowie?
Zanim przejdziemy do omówienia poszczególnych obszarów działań z zakresu lokalnego pozycjonowania stron internetowych w Rzeszowie, musimy wspomnieć o tym, że przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań agencja SEO w Rzeszowie powinna wykonać profesjonalny i rzetelny audyt SEO. Jest to analiza wszystkich czynników, które są brane pod uwagę przez roboty indeksujące wyszukiwarek i wpływające na widoczność i pozycje strony.
Techniczne SEO
Techniczna optymalizacja strony podstawa lokalnego SEO w Rzeszowie. Bez działań z tego obszaru efektu nie przyniosą pozostałe elementy. Optymalizacja ma na celu poprawę technicznej strony serwisu w taki sposób, aby stał on się zarówno przyjazny dla użytkowników, jak i łatwy w obsłudze dla algorytmów wyszukiwarek. Techniczne SEO przy pozycjonowaniu lokalnym w Rzeszowie obejmuje m.in.:
- podniesienie bezpieczeństwa użytkowników strony;
- ułatwienie algorytmom wyszukiwarek poruszania się po serwisie i indeksowanie najważniejszych podstron (wdrożenie takich rozwiązań, jak np. mapa strony, plik robots.txt czy dane strukturalne);
- skrócenie czasu ładowania strony;
- pozbycie się zduplikowanej treści (np. poprzez wdrożenie przekierowań lub kanonicznych adresów URL);
- uproszczenie ścieżki zakupowej, przez którą muszą przejść klienci;
- wdrożenie przyjaznych adresów URL;
- stworzenie responsywnej wersji strony (dostosowanej do ekranów urządzeń desktop i mobile);
- optymalizację meta tagów.
Content marketing
W tym obszarze pozycjonowania w Rzeszowie skupiamy się na tworzeniu treści, które będą bardzo dokładnie i merytorycznie opisywać ofertę, a także przekonywać klientów do dokonania zakupu. Treści muszą oczywiście zawierać pochodzące z fachowej analizy frazy kluczowe, adekwatne zarówno do oferty, jak również do zapytań wpisywanych przez internautów w wyszukiwarkę.
Jakie treści powinna obejmować strategia content marketingowa?
- Opisy kategorii produktowych – czyli jakościowe opisy podstron stworzonych z myślą o danych kategoriach produktów lub usług.
- Opisy produktów lub usług – powinny przedstawiać ofertę w jak najlepszym świetle i nakłaniać do zakupu. Warto stosować w nich fraz z tzw. długiego ogona, czyli dokładnie opisujące cechy produktu, ponieważ mają one wysoki potencjał sprzedażowy.
- Sekcja blogowa / poradnikowa – pomaga budować wizerunek i zaufanie odbiorców, a ponadto umożliwia zamieszczenie w treści linków prowadzących do stron ofertowych.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Link-building
W działaniach link-buildingowych możemy wyróżnić linkowanie wewnętrzne i linkowanie zewnętrzne. Na czym polegają i jakie niosą korzyści.
Linkowanie wewnętrzne to linkowanie pomiędzy stronami znajdującymi się w obrębie serwisu, np. pomiędzy pokrewnymi kategoriami produktów lub prowadzące z poradników bezpośrednio na strony ofertowe. Ułatwia to użytkownikom nawigowanie po stronie, a algorytmom wyszukiwarek docieranie do stron, które są najistotniejsze pod kątem pozycjonowania.
Linkowanie zewnętrzne – linki prowadzące do stron kategorii produktowych lub innych podstron w obrębie serwisu umieszcza się w publikacjach zewnętrznych, np. artykułach sponsorowanych, postach na forach, komentarzach pod artykułami czy postach w social media. Wartościowe linki, czyli prowadzące z dobrze ocenianych przez algorytmy i często odwiedzanych przez internautów portali wzmacniają SEO strony oraz generują ruch z różnych źródeł.
Wizytówka Google Moja Firma
Wizytówka Google Moja Firma to darmowe narzędzie od Google, które daje bardzo dużo możliwości w pozycjonowaniu lokalnym, dlatego też stało się nieodłącznym elementem działań w zakresie lokalnego SEO. Wizytówka Google Moja Firma pozwala m.in. na:
- umieszczenie znacznika firmy na Mapach Google;
- udzielenie informacji na temat działalności firmy;
- odpowiadanie na pytania klientów;
- zbieranie ocen i opinii od zweryfikowanych użytkowników.
Dla wielu branż narzędzie to jest w zasadzie nieodzowne. Wyszukiwanie ciekawych miejsc np. w branży gastronomicznej odbywa się w dużej mierze właśnie z wykorzystanie Google Maps, dlatego skuteczne pozycjonowanie lokalne stron w Rzeszowie musi uwzględniać utworzenie i prowadzenie wizytówki Google Moja Firma.
Czy lokalne SEO jest dla mnie? Kto może skorzystać na pozycjonowaniu stron www w Rzeszowie?
Zastanawiasz się, czy lokalne SEO w Rzeszowie jest dla Ciebie? Chcesz, żeby Twoja strona była lepiej widoczna, ale nie wiesz, czy internet to właściwy sposób na poszerzenia zasięgu i zdobywanie klientów w Twojej branży? Poniższa lista przykładowych biznesów, które pozycjonują się lokalnie i odnotowują dzięki temu liczne korzyści, na pewno przekona Cię do zrobienia pierwszego kroku. Na lokalne pozycjonowanie stron www w Rzeszowie z powodzeniem decydują się m.in.:
- firmy świadczące usługi na miejscu, np. warsztaty motoryzacyjne, serwisy komputerowe, serwisy AGD / RTV, warsztaty ślusarskie, krawieckie, zegarmistrzowie itp.;
- fachowcy techniczni świadczący usługi z dojazdem do klienta, np. elektrycy, hydraulicy, firmy remontowe;
- branża hotelowo-gastronomiczna, m.in. hotele, hostele, pola kempingowe, agroturystyka, restauracje, puby;
- stacjonarne sklepy branżowe i specjalistyczne, np. sklepy z osprzętem elektroniczny, sklepy ogrodnicze, motoryzacyjne, budowlane, medyczne itp.;
- placówki medyczne, np. prywatne kliniki i przychodnie, gabinety stomatologiczne, gabinety masażu i fizjoterapii, przychodnie weterynaryjne;
- firmy z branży beauty, np. salony kosmetyczne i fryzjerskie czy studia makijażu, tatuażu i piercingu;
- firma świadczące usługi z zakresu pomocy edukacyjnej i zawodowej, np. korepetycje, webinary, szkolenia online, kursy zawodowe;
- zakłady przemysłowe, które zbytu szykują przede wszystkim na rynku lokalnym;
- firmy, które świadczą usługi komunalne i porządkowe, np. wywóz odpadów, sprzątanie, czyszczenie dachów i elewacji itp.;
- przedstawiciele zawodów zaufania publicznego, np. adwokaci, notariusze, rzecznicy, architekci, psychologowie, doradcy prawni, finansowi czy ubezpieczeniowi itp.
To oczywiście tylko przykłady. Każda działające na lokalnym rynku firma może zdecydować się na pozycjonowanie strony w Rzeszowie.
Pozycjonowanie lokalne Rzeszów vs ogólne pozycjonowanie – dlaczego warto postawić na lokalne SEO?
Zastanawiasz się, dlaczego w przypadku firm działających na lokalnym rynku na Podkarpaciu zdecydowanie korzystniej jest postawić na pozycjonowanie stron w Rzeszowie niż na ogólne SEO? Najlepiej zobrazuje to opis prostej sytuacji:
Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep ogrodniczy. Na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na frazę narzędzia ogrodowe wyświetla się duża ogólnopolska sieć sklepów ogrodniczych lub market budowlany. Wyobraź sobie konkurowanie z tak dużym graczem, który na marketing internetowy przeznacza każdego miesiąca niebotyczne sumy. A co, gdyby jednak udało się prześcignąć potentata? Prawdopodobnie nie zwiększyłoby to obrotów Twojego sklepu, ponieważ większość wyświetleń Twojej strony pochodziłaby z innych rejonów krajów, gdzie swoje sklepy mają zarówno ci najwięksi gracze, jak również firmy podobne do Twojej, działające na innych lokalnych rynkach.
Wniosek? Po pierwsze, lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Rzeszowie pozwala unikać konkurencji z największymi graczami, którzy są poza zasięgiem małych podmiotów na rynku. Po drugie, pozwala Ci szukać klientów tam, gdzie faktycznie znajduje się potencjalna grupa osób zainteresowanych Twoją ofertą.
Pozycjonuj swoją stronę www w Rzeszowie z Agencją SEO KWISS
Lokalne SEO Rzeszów – ile to kosztuje?
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie stron w Rzeszowie? Abyśmy mogli dokonać wyceny, musimy bliżej poznać Twoją stronę www, przeprowadzić audyt SEO, a także poznać branżę, konkurencyjność oraz dowiedzieć się, jakie cele chcesz osiągnąć. Na tej podstawie będziemy mogli przedstawić Ci ofertę lokalnego SEO w Rzeszowie.
Chcesz wiedzieć, jak poszczególne elementy SEO lokalnego wpływają na koszt pozycjonowania stron w Rzeszowie? Kompleksowe informacje zdobędziesz w artykułach na naszym SEO blogu:
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Content marketing
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Link-building
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Optymalizacja SEO
Nie czekaj, konkurencja nie śpi! Już teraz zacznij pozycjonować swoją stronę www z Agencją SEO KWISS i rozwijaj nie tylko serwis internetowy, ale cały swój biznes.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.