Prowadzisz lokalny biznes w Gdańsku? Zależy Ci na przypływie klientów, którzy zamieszkują Twoje okolice? Możesz pozyskać ich, prowadząc lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku. Dowiedz się, na czym polegają te działania i jakie korzyści niesie pozycjonowanie stron w Gdańsku i województwie pomorskim, a także przekonaj się, dlaczego warto zaufać agencji SEO KWISS.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku to szeroki zakres działań, które podejmujemy w celu jak najskuteczniejszego pozycjonowania Twojej strony. Dowiedz się, na czym polega optymalizacja techniczna strony, czym są działania on-site i off-site, co obejmuje content marketing i na czym polega link-building. Skuteczne pozycjonowanie w Gdyni, Sopocie, Gdańsku i okolicach musi obejmować każdy z tych obszarów.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku – czym jest?
Pozycjonowanie stron www w Gdańsku to działania SEO, które polegają na poprawie widoczności stron internetowych na frazy kluczowe zawierające w sobie nazwę miasta, dzielnicy lub województwa, np.:
- fraza kluczowa + Gdańsk;
- fraza kluczowa + Oliwa;
- fraza kluczowa + pomorskie.
Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku zasadniczo polega na podejmowaniu tych samych działań, jakie prowadzi się podczas pozycjonowania globalnego. Jednak aby było skuteczne, wymaga podjęcia czynności związanych stricte z pozycjonowaniem lokalnym.
W ramach działań, jakie podejmujemy, prowadząc lokalne SEO w Gdyni, gdańsku i innych miejscowościach województwa pomorskiego dla wielu firm z różnych branż, znajdują się m.in.:
- techniczna optymalizacja strony – dbamy o to żeby poszczególne elementy serwisu, które wpływają na jego funkcjonalność, bezpieczeństwo i przyjazność dla użytkowników, były lepiej oceniane przez roboty indeksujące wyszukiwarek;
- analiza fraz kluczowych – za pomocą specjalistycznych narzędzi SEO analizujemy, jakie frazy związane z Twoją ofertą i lokalizacją w okolicach Gdańska i województwa pomorskiego są wpisywane przez internautów w zapytaniach w wyszukiwarkach;
- content marketing – tworzymy wartościowe treści na podstrony Twojego serwisu, nasycamy je odpowiednią liczbą lokalnych słów kluczowych, dzięki czemu widoczność strony rośnie, a pozycje w wynikach wyszukiwania są coraz wyższe;
- link-building – pozyskujemy linki prowadzące do Twojej strony z zewnętrznych portali, dzięki czemu zwiększamy ruch z różnych źródeł;
- wizytówka Google Moja Firma (Profil Firmy Google) – dzięki niej możemy umieścić znacznik Twojej firmy na Mapach Google,a także wykorzystać wiele innych możliwości tego narzędzia.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
SEO Gdańsk – dla kogo?
Dla jakich biznesów pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku okaże się skutecznym sposobem na pozyskanie większej liczby klientów? Korzystanie z usług agencji SEO w Gdańsku powinni rozważyć przede wszystkim:
- fachowcy, którzy wykonują usługi techniczne z dojazdem do klienta, np. hydraulicy, elektrycy czy firmy remontowe;
- specjaliści świadczący usługi na miejscu, np. warsztaty samochodowe czy warsztaty rzemieślnicze, np. zakłady szewskie, krawieckie, pralnie chemiczne itp.;
- stacjonarne sklepy branżowe, m.in. sklepy specjalistyczne ze sprzętem medycznym, sklepy motoryzacyjne, z osprzętem elektronicznym, sklepy ogrodnicze, budowlane itp.;
- branża hotelowo-gastronomiczna, tj. hotele, hostele, agroturystyka, restauracje, bary;
- centra medyczne, np. prywatne przychodnie ogólne lub specjalistyczne, szpitale i kliniki;
- gabinety z branży beauty, np. salony kosmetyczne, salony fryzjerskie, studia tatuażu i piercingu;
- zakład przemysłowe, które działają na rynku lokalnym i dostarczają okolicznym klientom np. produkty stalowe lub innych metali;
- firmy świadczące usługi komunalne, budowlane lub związane z obsługą nieruchomości, np. wywóz odpadów, malowanie dachów i elewacji czy instalowanie systemów bezpieczeństwa;
- usługi takie jak m.in. pomoc prawna, pomoc finansowa, ubezpieczenia;
- pomoc naukowa i zawodowa, np. korepetycje, kursy stacjonarne dla uczniów, kursy zawodowe.
Biznesów, dla których pozycjonowanie lokalne w Gdańsku może okazać się skuteczną formą promocji i pozyskania okolicznych klientów, jest naprawde dużo i reprezentują one bardzo zróżnicowane branże. Agencja SEO KWISS skutecznie prowadzi pozycjonowanie lokalne w Gdańsku i innych rejonach Polski dla firm reprezentujących wiele gałęzi biznesu.
Pozycjonowanie stron www w Gdańsku – na czym to polega?
Pozycjonowanie lokalne dla gdańskich firm zaczynamy zawsze od przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO, który da nam szereg odpowiedzi na temat tego, jakich działań SEO wymaga Twoja strona internetowa i jakie błędy w jej strukturze i kodzie powinny zostać zoptymalizowane.
Stworzenie wizytówki Google
Stworzenie wizytówki Google Moja Firma jest ważnym elementem dla pozycjonowania stron na frazy lokalne. To darmowe narzędzie Google jest bardzo pomocne w pozycjonowaniu w Tczewie i w innych miastach na Pomorzu. Daje szerokie możliwości komunikowania się z klientami oraz osobami, które potencjalnie mogą nimi zostać. Wizytówka pozwala m.in.:
- udzielać niezbędnych informacji na temat firmy, np. przybliżyć ofertę i profil działalności, poinformować o godzinach otwarcia, zamieścić niezbędne dane adresowe i kontaktowe;
- zbierać oceny i opinie od klientów, którzy skorzystali z usług lub zrobili zakupy w Twoim sklepie;
- odpowiadać na pytania dotyczące działalności firmy;
- umieścić znacznik firmy na Google Maps, co bardzo ułatwia dotarcie do biura / lokalu / sklepu / salonu / siedziby, a także pomaga w wyszukiwaniu lokalnych.
Pozycjonowanie stron w Gdyni, Gdańsku, Sopocie i innych miastach na województwa pomorskiego może nie przynieść zamierzonych rezultatów bez założenia i prowadzenia wizytówki Google Moja Firma. Dlatego zalecamy to działanie każdemu naszemu Klientowi.
Optymalizacja SEO
W tym obszarze działań SEO optymalizujemy techniczne czynniki strony, który są brane pod uwagę przez roboty indeksujące. Działanie to obejmuje m.in.:
- poprawę bezpieczeństwa korzystania z serwisu;
- wdrożenie rozwiązań, które pomogą algorytmom wyszukiwarek w trafianiu na najważniejsze strony pod kątem indeksowania (np. mapa strony, dane strukturalnej, plik robots.txt);
- skrócenie czasu ładowania strony;
- rozwiązanie problemu duplikacji treści (np. poprzez wdrożenie przekierowań czy kanonicznych adresów URL);
- stworzenie przyjaznych adresów URL;
- uproszczenie ścieżki zakupowej w sklepach internetowych;
- optymalizację meta tagów;
- dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (strona responsywna).
Powyższe działania to podstawa lokalnego SEO w Gdyni i innych miejscowościach województwa pomorskiego. Dopiero po po zrealizowaniu niezbędnych wdrożeń i optymalizacji można liczyć na efekty działań content marketingowych czy link-buildingowych.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
Content marketing
Za pomocą specjalistycznych działań content marketingowych dokonujemy między innymi analizy lokalnych fraz kluczowych, jakie użytkownicy sieci wpisują w wyszukiwarkę, kiedy szukają sklepu internetowego lub firmy usługowej z Twojej branży w okolicach Gdańska. Dzięki nasyceniu treści na stronie frazami lokalnymi dla Gdańska, jego dzielnic lub województwa pomorskiego, pomagamy lepiej spozycjonować poszczególne podstrony Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google.
Ponadto językiem korzyści opisujemy Twoje produkty lub usługi, nakłaniając klientów do skorzystania z oferty. W tym celu tworzymy treści na strony produktowe lub kategorie produktów, a także otwieramy sekcję blogową, w której jakościowe i merytoryczne treści pomogą zbudować Twój wizerunek jako eksperta w branży. Wewnętrzne linkowanie pomoże internautom swobodnie poruszać się po serwisie, a robotom Google indeksować te strony, na których najbardziej Ci zależy.
Link-building
Działania content marketingowe w pozycjonowaniu lokalnym dla fraz kluczowych związanych z Gdańskiem lub województwem pomorskim wykraczają poza strukturę Twojej strony. Pozycjonowanie wymaga także publikacji sponsorowanych na zewnętrznych portalach, np. lokalnych lub branżowych serwisach, na których internauci znajdują odpowiedzi na interesujące ich kwestie. Zamieszczanie linków prowadzących do Twojej strony z zewnętrznych portali lub forów internetowych będzie kolejnym źródłem ruchu na Twojej stronie.
Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku – dlaczego to się opłaca?
Jeżeli prowadzisz lokalny biznes w Gdańsku lub okolicach, na pewno zależy Ci na tym, aby trafiali do Ciebie przede wszystkim okoliczni mieszkańcy. Właśnie dlatego kluczowe jest zdobycie wysokich pozycji na frazy lokalne. Pozycjonowanie ogólne nie przyniesie w Twoim przypadku wymiernych korzyści dla biznesu, ponieważ klienci z innych regionów szukają podobnych biznesów w swojej okolicy. Dla przykładu – osoba wyszukująca zakładu szewskiego w Warszawie nie skorzysta z usług szewca z Gdańska, który spozycjonował się w TOP1 na frazy ogólne.
Pozycjonując się lokalnie, nie wchodzisz w konkurencję z dużymi firmami, których serwisy internetowe wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania na frazy ogólne. Tym samym dla lokalnych zapytań dotyczących Gdańska Twoja strona będzie wyświetlać się wyżej niż serwisy ogólnokrajowych potentatów.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku – co zyskasz?
Dzięki lokalnym działaniom SEO dla gdańskich biznesów zyskasz:
- wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnego;
- lepszą widoczność strony na frazy związane z Gdańskiem i województwem pomorskim;
- rozpoznawalność swojej marki;
- zaufanie większej liczby klientów;
- zwiększony ruch na stronie.
Wszystkie te czynniki finalnie mogą prowadzić do zwiększenia sprzedaży na stronie oraz w stacjonarnym punkcie.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku – cennik
Na cenę pozycjonowania lokalnego w województwie pomorskim wpływa kilka czynników, przede wszystkim rodzaj i wielkość serwisu. Sklepy internetowe wymagają z reguły więcej pracy, dlatego cena pozycjonowania e-commerce jest wyższa niż typowych serwisów contentowych. Na cenę abonamentu wpływa także zakładana ilość treści, jakie mają być tworzone i publikowane w ramach content marketingu i link-buildingu.
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku? Skontaktuj się z nami, opisz swoje oczekiwania i zasoby, a my przedstawimy Ci konkretną ofertę na lokalne SEO w Gdańsku.
Wpływ poszczególnych elementów SEO na cenę usługi poznasz we wpisach na naszym blogu:
Agencja SEO Gdańsk – zapraszamy do współpracy z Agencją SEO KWISS
Potrzebujesz spozycjonować swoją stronę internetową na frazy związane z Gdańskiem, gdańskimi dzielnicami bądź województwem pomorskim? Posiadamy bogate doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnych biznesów. Opowiedz nam o swoim biznesie w Gdańsku, a my podejmiemy działania SEO, dzięki którym Twoja firma stanie się konkurencyjnym graczem w swojej branży na gdańskim rynku.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.