Prowadzisz lokalny biznes w Gdańsku? Zależy Ci na przypływie klientów, którzy zamieszkują Twoje okolice? Możesz pozyskać ich, prowadząc lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku. Dowiedz się, na czym polegają te działania i jakie korzyści niesie pozycjonowanie stron w Gdańsku i województwie pomorskim, a także przekonaj się, dlaczego warto zaufać agencji SEO KWISS.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku – na czym polega?
Pozycjonowanie stron www w Gdańsku to działania SEO, które polegają na poprawie widoczności stron internetowych na frazy kluczowe zawierające w sobie nazwę miasta, dzielnicy lub województwa, np.:
- fraza kluczowa + Gdańsk;
- fraza kluczowa + Oliwa;
- fraza kluczowa + pomorskie.
Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku zasadniczo polega na podejmowaniu tych samych działań, jakie prowadzi się podczas pozycjonowania globalnego. Jednak aby było skuteczne, wymaga podjęcia czynności związanych stricte z pozycjonowaniem lokalnym, np. stworzenia wizytówki Google.

SEO Gdańsk – dla kogo?
Dla jakich biznesów pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku okaże się skutecznym sposobem na pozyskanie większej liczby klientów? Korzystanie z usług agencji SEO w Gdańsku powinni rozważyć przede wszystkim:
- fachowcy, którzy wykonują usługi techniczne z dojazdem do klienta, np. hydraulicy, elektrycy czy firmy remontowe;
- stacjonarne sklepy branżowe;
- hotele i restauracje;
- firmy usługowe oraz gabinety medyczne i gabinety z branży beauty.

Pozycjonowanie stron www w Gdańsku – na czym to polega?
Pozycjonowanie lokalne dla gdańskich firm zaczynamy zawsze od przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO, który da nam szereg odpowiedzi na temat tego, jakich działań SEO wymaga Twoja strona internetowa i jakie błędy w jej strukturze i kodzie powinny zostać zoptymalizowane.
Stworzenie wizytówki Google
Stworzenie wizytówki Google Moja Firma jest ważnym elementem dla pozycjonowania stron na frazy lokalne (zobacz “Wizytówka Google i jej rola w lokalnym e-commerce“). Narzędzie to daje jeszcze więcej możliwości w pozyskiwaniu lokalnych klientów z Gdańska i okolic. Dzięki wizytówce Twoja firma będzie widoczna na mapach Google, ułatwiając Twoim klientom znalezienie jej siedziby, co jest cenne szczególnie dla firm świadczących usługi stacjonarnie.

Optymalizacja SEO
W tym obszarze działań SEO optymalizujemy techniczne czynniki strony, który są brane pod uwagę przez roboty indeksujące. Działanie to obejmuje m.in. optymalizację meta tagów, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych czy wdrażanie istotnych dla robotów Google technicznych zmian w kodzie strony.
Content marketing
Za pomocą specjalistycznych działań content marketingowych dokonujemy między innymi analizy lokalnych fraz kluczowych, jakie użytkownicy sieci wpisują w wyszukiwarkę, kiedy szukają sklepu internetowego lub firmy usługowej z Twojej branży w okolicach Gdańska. Dzięki nasyceniu treści na stronie frazami lokalnymi dla Gdańska, jego dzielnic lub województwa pomorskiego, pomagamy lepiej spozycjonować poszczególne podstrony Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google.
Ponadto językiem korzyści opisujemy Twoje produkty lub usługi, nakłaniając klientów do skorzystania z oferty. W tym celu tworzymy treści na strony produktowe lub kategorie produktów, a także otwieramy sekcję blogową, w której jakościowe i merytoryczne treści pomogą zbudować Twój wizerunek jako eksperta w branży. Wewnętrzne linkowanie pomoże internautom swobodnie poruszać się po serwisie, a robotom Google indeksować te strony, na których najbardziej Ci zależy.

Link-building
Działania content marketingowe w pozycjonowaniu lokalnym dla fraz kluczowych związanych z Gdańskiem lub województwem pomorskim wykraczają poza strukturę Twojej strony. Pozycjonowanie wymaga także publikacji sponsorowanych na zewnętrznych portalach, np. lokalnych lub branżowych serwisach, na których internauci znajdują odpowiedzi na interesujące ich kwestie. Zamieszczanie linków prowadzących do Twojej strony z zewnętrznych portali lub forów internetowych będzie kolejnym źródłem ruchu na Twojej stronie (zobacz “Rodzaje źródeł wejść na stronę internetową”).
Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku – dlaczego warto?
Jeżeli prowadzisz lokalny biznes w Gdańsku lub okolicach, na pewno zależy Ci na tym, aby trafiali do Ciebie przede wszystkim okoliczni mieszkańcy. Właśnie dlatego kluczowe jest zdobycie wysokich pozycji na frazy lokalne. Pozycjonowanie ogólne nie przyniesie w Twoim przypadku wymiernych korzyści dla biznesu, ponieważ klienci z innych regionów szukają podobnych biznesów w swojej okolicy. Dla przykładu – osoba wyszukująca zakładu szewskiego w Warszawie nie skorzysta z usług szewca z Gdańska, który spozycjonował się w TOP1 na frazy ogólne.
Pozycjonując się lokalnie, nie wchodzisz w konkurencję z dużymi firmami, których serwisy internetowe wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania na frazy ogólne. Tym samym dla lokalnych zapytań dotyczących Gdańska Twoja strona będzie wyświetlać się wyżej niż serwisy ogólnokrajowych potentatów.

Pozycjonowanie stron w Gdańsku – korzyści
Dzięki lokalnym działaniom SEO dla gdańskich biznesów zyskasz:
- wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnego;
- lepszą widoczność strony na frazy związane z Gdańskiem i województwem pomorskim;
- rozpoznawalność swojej marki;
- zaufanie większej liczby klientów;
- zwiększony ruch na stronie.
Wszystkie te czynniki finalnie mogą prowadzić do zwiększenia sprzedaży na stronie oraz w stacjonarnym punkcie.
Pozycjonowanie stron w Gdańsku – cennik
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku? Skontaktuj się z nami, opisz swoje oczekiwania i zasoby, a my przedstawimy Ci konkretną ofertę na lokalne SEO w Gdańsku.
Agencja SEO Gdańsk – zapraszamy do współpracy z Agencją SEO KWISS
Potrzebujesz spozycjonować swoją stronę internetową na frazy związane z Gdańskiem, gdańskimi dzielnicami bądź województwem pomorskim? Posiadamy bogate doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnych biznesów. Opowiedz nam o swoim biznesie w Gdańsku, a my podejmiemy działania SEO, dzięki którym Twoja firma stanie się konkurencyjnym graczem w swojej branży na gdańskim rynku.
Wstępna analiza strony i konkurencji
Zamów bezpłatną wycenę
Zostaw nam kontakt do siebie i adres strony internetowej. Przeprowadzimy wstępną analizę, a następnie skontaktujemy się i podpowiemy, jak jesteśmy w stanie pomóc Twojemu biznesowi.
